Friday, November 11, 2011

Bekal saya tahan berabad!!

well Mr F..
bekal aku mmg boleh tahan bertahun eh..
jgn nak pertikai sana sini..
best tak jadi feymes kat blog aku..

well aku rindu korang trio yg aku sendiri tak boleh lupa..
my most beloved boyfriends...
kena jumpa eh before aku fly!!!
kalau tak nanti, ade sehari aku kat segamat..
esoknya kat melaka..

doa kat aku supaya tak lalai kat sana..
takut jugak nak jauh dari korang..
dah korang layan aku macam budak kecik
sampai ape semua aku mengadu kat korang..
well aku nak mengorat pun mintak permission..
dah macam abang aku pulak dah korang ni..
sebab tu lah aku ni terjaga..
thanks!!!

nak jumpa korang, buat bekal untuk selama mana aku duduk kat sana..
well nak simpan elok-elok dalam kotak memori aku ni
segala lawak bodoh, sarcastic or perli memerli aku...
tak kesah lah sikit ke banyak yg penting ada!!!

LOVE you guys so much!!!

p/s:siapa aku tak dapat jumpa before fly..siap nanti aku bahan dalam blog ni!!!
ini sejenis ugutan..hahahaha :P
joking :)

No comments:

Post a Comment