Saturday, April 16, 2011

Owh..Anwar Hadi..

Salam, HELLO, morning, night2..hahaha
ok..dah gila dulu before tulis entry....(actually aku mmg mereng skit..banyak)..OpPsS..KANTOI!!hahahaha
Bertenang..bertenang..(or aku patut kena campak laut je??)
maaf,sorry, gomenasai..
aku mmg selalu lah sangat tersasar dari jalan yg benar..
(tak seperti yg korang fikirkan..tidak sama sekali..itu mintak di jauhkan...)


Ok..sekarang mesti korang rase...
" Ish perempuan nie dah patut daftar tanjung rambutan dah aku rase..mane ceritanye??kate pasal anwar hadi..takde pun"
 Tak pun....
"Nie mesti kes nak cari populariti murahan la nie..dok guna name orang sane sini..pilih plak orang tengah naik...gila gediksss...."
Atau pun...
" Intro dia ni kalau panjang lagi tak boleh ke??cepatlah start..gila punye budak.."
 
Ok, aku tau aku tak patut ade pandangan negatif kat orang..aku tau salah..aku cuma bagi contoh je..chill la..kita chillex dulu...hahaha(actually kawan aku selalu cakap camni kat aku..hahaha..)aku pun manusia..selalu pikir camni.hahahaha..


Nak start dah ni...
orang selalu tanya..
"Asal tajuk kau selalu pelik2??saje nak pancing orang eh??"
well, aku rasa la...tajuk yang aku post tu semua dah ditapis tahap kepelikannya..(hahahah..kalau nak tau aku ni minah merapu..so tahap ayat pelik = maksimum)

----cepat start sebelum aku shut down komputer ni----

eh..eh..jgn..ok..ok..aku start la ni..for sure kali ni...

Pasal ape aku sibuk nak citer pasal anwar hadi??mesti sebab die famous kan..saje lah tu nak tumpang sekaki..
memang..memang aku sengaja..kalau dia tak famous takde nye aku nak citer pasal die and citer aku pun tak jadi kot..
[skrg blehh stop kejap tak comment kat hati tu..hahahah]

Bende ni start bila adik perempuan aku balik dari kolej then die dok promote2 vidoe youtube yg vlogger malaysia buat..aku pun layankan jelah..nanti merajuk plakkn..(aku ni home person..so keje tido jelah..jarang amek tau pasal dunia luar...POYO!!!)

Mula-mula virus anwar hadi ni biase2 je...(aku rase la kan..) tapi lepas sorang-sorang adik2 aku jangkit..ni yang jadi parah..sampaikan aku ni dari buta IT dah jadi stalker tak bertauliah plak..tau kenape??

SEBABNYE...
adik aku baru darjah 2..tak tau sangat nak gune komputer tapi nak tengok video anwar hadi..dia suruh la aku kan..nak tunjuk baik..tolonglahkan..kesian punya pasal..
[pasal kesian la..sekarang ni aku mcm nak gila dah..]

dah abis tengok tu..ingat ok la..stop kat situ je kot..

TAK!!!
dia dok ulang tengok video mamat nih sampai ke malam..tak cukup tuh je..siap ajak kakak + abang dia yg lain join sekali..korang tau la kan, bila sorang datang = ulang tayang..bayangkan weyh..aku ade 7 orang adik beradik..tolak aku still ade 6 orang...klu dah 1 video = 6 kali ulang, klu 10 video, tak 60 kali??
Dah tu diorang ni bukan tengak sekali je
TAPI...1 video tuh dok la ulang berkali-kali...(aku rase sampai komputer rosak kot baru nak berhenti..)[naik gila dah otak aku]...bukan aku tak suka dia..tapi kalau korang la kan..
isnin - ahad , pagi - malam, 24 jam dok la dengar suara dia, tengok muka dia..tak naik pening ke??..adik2 aku ni kalau tengk diorang suka paksa aku sekali..tu pasal la..(hahaha..pasal ni jugak lah sampai mimpi aku pun dia ade..haru betol..hahaha]

tu baru cerita adik2 aku je..belum masuk part sedara aku yang datang umah..adik aku ni peramah..sume benda nak promote kat orang..datang pulak tuh sedara yang memang la suka tengok benda berulang kali...(nightmare..nightmare..)..mmg parah la aku kan..sedara aku pulak tak nak kalah..promote la pulak si anwar hadi ni punya FS(formspring), blog dia..laman web die...tu dia..makin parah la hidup aku weyh..

Disebabkan adik aku yg darjah 2 tu tak berapa nak reti pasal fs, blog and laman web nia..dah macam ade harapan nak hidup semula..hahaha

TETAPI...
hari-hari la dia dok suruh aku pi check..hari ape ya anwar hadi update kat blog dia..soalan ape yg dia jawab kat fs..ape die tweet kat tweeter..kalau dulu..nama dia pun payah aku nak ingat..sekarang ni dari la umur dia, b'day die sampaikan nama adik dia pun aku dah tau..haish!!
lagi satu..pasal dah terbayang-bayang gaya dia dalam video..kadang2 bace tweet, blog or laman web die,  aku dah boleh terbayang gaya dia cakap..
(ini membuatkan mak aku ingat aku stress tahap melampau sebab dok gelak sorang2..)

NANTI...
Belum habis lagi...adik-adik aku ni plak..jenis bila suka tu..memang habis-habisan punya..kalau korang nak tau diorang ni bukan tengok video je..siap ade lakon semula kat rumah ni..siap hafal tuh ape yang anwar hadi dok cakap dalam video dia..dengan gaya-gaya sekali..(tuh yg tak bleh tahan..aku rasa la kan kalau anwar hadi pun boleh pitam kot tengk diorang ni..)..lepas tu siap la ade yang komen...
bukan camtu..camni la..eh salah,salah..yang ni baru betul..
tak puas hati punya pasal..ade competition among diorang lah pulak..pastu panggil aku jadi juri...masak aku..
(adoiii..penat dah ni weyh....)

ANWARHADI...OWH..ANWARHADI..
video kau memang best..aku pun enjoy tengok..banyak info pasal kesedaran yang sangat unik cara penyampaiannye..kadang aku pun rase terpukul hati ini..(terasa punya pasal..hahaha)..ayat kau pun power2..sampai adik-adik aku fully utilize ayat-ayat kau...

Diorang bangun pagi..
"Hello there world!!"
Balik sekolah..
"Assalammualaikum...tak jawab dosa, kalau jawab sayaaaaaangg.."

Bila nak tido...
"That's all for today.."

NASIB BAIK...
kau bukan kawan aku..kalau tak, tak tau la...
and aku cakap kat adik2 aku yang video youtube tak boleh download..diorang percaya..[YEAY!!!]
klu tak..agaknya dalam kete pun aku still kena tengok video anwar hadi kot...hahahaha...

NIE LINK PAGE DIA..
youtube
Website
formspring
Blogspot

P/S: Aku mmg stalker tapi ini first time stalk orang yang aku langsung tak kenal..[Paksaan ok..]

No comments:

Post a Comment